In zoekresultaten op internet wordt een kort uittreksel of samenvatting van de inhoud van een webpagina weergegeven onder de paginatitel en URL. Fragmenten bieden gebruikers een snel voorbeeld van de relevantie van de pagina voor hun zoekopdracht. Dit kunnen gewone tekstfragmenten zijn, rich snippets met aanvullende gegevens zoals beoordelingen of prijzen, of featured snippets die prominent bovenaan de zoekresultaten worden weergegeven. Zoekmachines genereren doorgaans automatisch fragmenten, hoewel website-eigenaren deze kunnen beïnvloeden door middel van optimalisatietechnieken.
De opkomst van direct-to-consumer (DTC) merken in Europa
In de afgelopen jaren hebben Direct-to-Consumer (DTC) merken aanzienlijk aan populariteit gewonnen in Europa. Dit bedrijfsmodel, waarbij merken rechtstreeks aan klanten verkopen via hun online kanalen, omzeilt in feite traditionele tussenpersonen in de detailhandel, zoals warenhuizen of marktplaatsen. Bijgevolg hebben DTC-merken het retaillandschap fundamenteel hervormd door zich te concentreren op gepersonaliseerde ervaringen, zich te richten […]