1 min. lezen

Wat zijn backlinks?

Backlinks zijn cruciaal voor SEO en geven aan zoekmachines zoals Google aan dat uw site gezaghebbend is. Dit zijn links van andere websites naar die van u, met hoogwaardige backlinks die uw zoekresultaten en zichtbaarheid verbeteren.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie

Backlinks zijn cruciaal voor SEO en geven aan zoekmachines zoals Google aan dat uw site gezaghebbend is. Dit zijn links van andere websites naar die van u, met hoogwaardige backlinks die uw zoekresultaten en zichtbaarheid verbeteren. Als een off-page SEO-element vormt backlinking een aanvulling op on-page SEO-inspanningen. Kwalitatieve backlinks fungeren als goedkeuringen en bevelen uw inhoud aan anderen aan. Ze helpen zoekmachines bij het bepalen van de autoriteit en relevantie van uw site voor specifieke zoekopdrachten. Hoe gezaghebbender uw inhoud overkomt via backlinks, hoe meer Google uw site beloont. Dit maakt backlinking een essentieel onderdeel van een effectieve SEO-strategie, die een directe invloed heeft op het verkeer van uw website en de algehele online aanwezigheid.

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
Amazon’s vierdaagse Prime-evenement verdubbelt Black Friday-verkopen in het VK
3 min. lezen

Amazon’s vierdaagse Prime-evenement verdubbelt Black Friday-verkopen in het VK

Amazon heeft zojuist bewezen dat zomerwinkelen de winterverkoop kan verslaan. Het allereerste vierdaagse Prime-evenement van de retailgigant (8-11 juli) genereerde £ 2,08 miljard aan online uitgaven in het VK – bijna het dubbele van wat Black Friday in 2024 trok. Uit de cijfers blijkt dat consumenten nog steeds hongerig zijn naar grote kortingen.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Shein verslaat Europa’s grootste modebedrijven met 48% groei, terwijl Asos ten onder gaat
3 min. lezen

Shein verslaat Europa’s grootste modebedrijven met 48% groei, terwijl Asos ten onder gaat

Nieuwe gegevens tonen een enorme kloof in de Europese modedetailhandel. De omzet van Shein groeide met 31,6% op jaarbasis en bereikte alleen al in december 48%. Ondertussen bleven gevestigde merken als H&M vlak en crashte ASOS met 16,2%. De cijfers laten zien welke merken de strijd om Europese klanten aan het winnen zijn.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU