1 min. lezen

Wat is wireframing?

Wireframing in UX-ontwerp is het proces van het creëren van een vereenvoudigde visuele schets van een webpagina of app, waarbij de nadruk ligt op structuur en functionaliteit in plaats van gedetailleerd ontwerp. Het dient als een blauwdruk om de lay-out en gebruikersstroom te visualiseren, feedback te vergemakkelijken en functies te verduidelijken.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie
Wireframing in UX-ontwerp is het proces van het creëren van een vereenvoudigde visuele schets van een webpagina of app, waarbij de nadruk ligt op structuur en functionaliteit in plaats van gedetailleerd ontwerp. Het dient als een blauwdruk om de lay-out en gebruikersstroom te visualiseren, feedback te vergemakkelijken en functies te verduidelijken. Wireframes kunnen low-fidelity schetsen zijn of gemaakt met softwaretools, waardoor snelle iteraties mogelijk zijn om af te stemmen op de behoeften van de gebruiker en de bedrijfsdoelstellingen.

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
SHEIN IPO-waardering daalt tot $ 50 miljard
3 min. lezen

SHEIN IPO-waardering daalt tot $ 50 miljard

Volgens een exclusief rapport van Reuters maakt Shein door wat wij in de branche een ‘reality check-moment’ noemen. De deal is deze: Shein overweegt zijn debuut te maken op de Londense beurs, maar er zit een addertje onder het gras. Ongelooflijk, hun huidige waardering van $ 50 miljard is ongeveer een kwart lager dan hun […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Artikel lezen
Google’s AI-investeringsplan van $ 75 miljard voor 2025
2 min. lezen

Google’s AI-investeringsplan van $ 75 miljard voor 2025

In een verklaring van CEO Sundar Pichai over de publicatie van de resultaten van Alphabet over Q4 2024 zei het bedrijf dat het van plan is om in 2025 ongeveer 75 miljard dollar aan kapitaaluitgaven uit te geven. Dit is een aanzienlijke stijging ten opzichte van de 32,3 miljard dollar die in 2023 werd uitgegeven […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Artikel lezen
Video op LinkedIn krijgt steeds meer bekendheid
4 min. lezen

Video op LinkedIn krijgt steeds meer bekendheid

Video-inhoud trekt de aandacht, we zien dit op vrijwel alle platforms. Reels domineren op Instagram, Facebook staat vol met video’s en zelfs YouTube, dat is gebouwd op video’s, heeft zijn Shorts. En tot slot komen we ze tegen in e-commerce bij het presenteren van producten. Het zakelijke netwerk LinkedIn meldde dat het aantal videokijkers jaar […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikel lezen
Bridge Now

Laatste nieuws NU

10+ ongelezen

10+