Google Discover is een mobiele functie die gebruikers een samengestelde feed met artikelen, nieuws en andere inhoud biedt op basis van hun interesses en zoekgeschiedenis. Het verschijnt op de startpagina van de Google-app op mobiele apparaten en op de startpagina van Google.com op Android-apparaten. Discover maakt gebruik van machine learning-algoritmen om gebruikers inhoud te laten zien waarin ze mogelijk geïnteresseerd zijn voordat ze ernaar zoeken, waaronder onderwerpen als sport, nieuws, entertainment en meer. De inhoud wordt automatisch bijgewerkt en is bedoeld om nieuwe, relevante informatie te bieden die is afgestemd op de voorkeuren en het online gedrag van elke gebruiker.
De opkomst van direct-to-consumer (DTC) merken in Europa
In de afgelopen jaren hebben Direct-to-Consumer (DTC) merken aanzienlijk aan populariteit gewonnen in Europa. Dit bedrijfsmodel, waarbij merken rechtstreeks aan klanten verkopen via hun online kanalen, omzeilt in feite traditionele tussenpersonen in de detailhandel, zoals warenhuizen of marktplaatsen. Bijgevolg hebben DTC-merken het retaillandschap fundamenteel hervormd door zich te concentreren op gepersonaliseerde ervaringen, zich te richten […]