2 min. lezen

Wat is een digitale garage?

Digital Garage is een concept dat naar verschillende dingen kan verwijzen, afhankelijk van de context, maar over het algemeen heeft het betrekking op digitale innovatie en technologie. Hier zijn een paar veelgebruikte toepassingen van de term: 1.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie

Digital Garage is een concept dat naar verschillende dingen kan verwijzen, afhankelijk van de context, maar over het algemeen heeft het betrekking op digitale innovatie en technologie. Hier zijn een paar veelgebruikte toepassingen van de term:

1. Google Digital Garage: Dit is een gratis online leerplatform dat door Google is gemaakt om mensen te helpen hun digitale vaardigheden te ontwikkelen. Het biedt cursussen over verschillende onderwerpen, zoals digitale marketing, data en technologie, en loopbaanontwikkeling.

2. Digitale innovatiehub: Sommige bedrijven of organisaties gebruiken de term “Digitale Garage” om een ruimte (fysiek of virtueel) te beschrijven waar digitale innovatie, experimenten en ontwikkeling plaatsvinden. Het is als een werkplaats voor digitale projecten.

3. Digitale opslagoplossing: In sommige contexten kan een “Digitale Garage” verwijzen naar een cloudopslagservice of een persoonlijk digitaal archief waar mensen hun digitale bestanden opslaan, vergelijkbaar met hoe een fysieke garage items opslaat.

4. Startup-incubator: Sommige technische incubators of accelerators gebruiken de term “Digitale Garage” om hun programma’s te beschrijven die helpen bij het koesteren en laten groeien van digitale startups.

5. Initiatief voor digitale transformatie: Sommige bedrijven gebruiken deze term om hun inspanningen te beschrijven om activiteiten te digitaliseren of nieuwe digitale producten en diensten te ontwikkelen.

 

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
Hoe Mobile Commerce Community Marketing zorgt voor een hogere ROI dan traditionele kanalen
5 min. lezen

Hoe Mobile Commerce Community Marketing zorgt voor een hogere ROI dan traditionele kanalen

Mobiele applicaties beleven een van hun meest stabiele en tegelijkertijd meest winstgevende jaren. Na de pandemische hausse en de daaropvolgende correctie is de markt gestabiliseerd. Uit de cijfers blijkt dat de aandacht en het geld van gebruikers zich meer dan ooit tevoren op mobiel concentreren, waardoor mobile commerce community marketing de belangrijkste onderscheidende factor is […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikel lezen
Hoewel de budgetten voor B2B-advertenties groeien, worstelen marketeers nog steeds met efficiëntie
4 min. lezen

Hoewel de budgetten voor B2B-advertenties groeien, worstelen marketeers nog steeds met efficiëntie

Bedrijven geven meer uit aan reclame, maar de resultaten blijven vaak achter. Groeiende digitale advertentiebudgetten alleen zijn niet genoeg. Aankoopbeslissingen worden complexer, traditionele benaderingen werken niet meer en reclame schiet het doel voorbij. Een nieuw wereldwijd onderzoek laat zien waarom een rendement op de investering in B2B-marketing uitblijft. Laten we eens kijken wat marketeers eraan […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikel lezen
Bridge Now

Laatste nieuws NU

10+ ongelezen

10+