1 min. lezen

Wat is CRO?

CRO staat voor Conversion Rate Optimization, oftewel Conversie Optimalisatie. Deze term staat voor de verschillende activiteiten die komen kijken bij het optimaliseren van een website om de conversieratio te verhogen.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie

CRO staat voor Conversion Rate Optimization, oftewel Conversie Optimalisatie. Deze term staat voor de verschillende activiteiten die komen kijken bij het optimaliseren van een website om de conversieratio te verhogen. Deze wijzigingen hebben te maken met de gebruikerservaring, d.w.z. het streven om de website gebruiksvriendelijker en succesvoller te maken. Het heeft ook te maken met het testen van websites, zoals A/B-testen, waarbij wordt gekeken welke vorm van website aantrekkelijker is voor de klant. Een andere methode kan publieksonderzoek zijn, dat tot doel heeft uw doelgroep te leren kennen, zodat marketeers hun campagnes en online verkoop op maat kunnen maken.

 

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
Waarom presteren berichten met actieve reacties op reacties beter?
4 min. lezen

Waarom presteren berichten met actieve reacties op reacties beter?

In het verleden was de aandacht bijna uitsluitend gericht op de post zelf. Het format, de lengte, de visuals en de timing werden geanalyseerd. Tegenwoordig is de reactiesectie een even belangrijke plek geworden. Sociale netwerken geven steeds meer de voorkeur aan content die interactie stimuleert, en reacties zijn een signaal dat algoritmes zeer nauwlettend monitoren.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
OpenAI bereikt in recordtijd 1 miljoen zakelijke klanten
2 min. lezen

OpenAI bereikt in recordtijd 1 miljoen zakelijke klanten

OpenAI kondigde aan dat meer dan een miljoen bedrijven nu actief betalen voor hun platform – de snelste groei in de geschiedenis van het B2B-platform. Klanten zijn onder andere banken, winkelketens en farmaceutische giganten. Interessant genoeg groeien de aantallen deels dankzij regelmatige ChatGPT-gebruikers.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU