1 min. lezen

Wat is CRO?

CRO staat voor Conversion Rate Optimization, oftewel Conversie Optimalisatie. Deze term staat voor de verschillende activiteiten die komen kijken bij het optimaliseren van een website om de conversieratio te verhogen.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie

CRO staat voor Conversion Rate Optimization, oftewel Conversie Optimalisatie. Deze term staat voor de verschillende activiteiten die komen kijken bij het optimaliseren van een website om de conversieratio te verhogen. Deze wijzigingen hebben te maken met de gebruikerservaring, d.w.z. het streven om de website gebruiksvriendelijker en succesvoller te maken. Het heeft ook te maken met het testen van websites, zoals A/B-testen, waarbij wordt gekeken welke vorm van website aantrekkelijker is voor de klant. Een andere methode kan publieksonderzoek zijn, dat tot doel heeft uw doelgroep te leren kennen, zodat marketeers hun campagnes en online verkoop op maat kunnen maken.

 

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
SHEIN IPO-waardering daalt tot $ 50 miljard
3 min. lezen

SHEIN IPO-waardering daalt tot $ 50 miljard

Volgens een exclusief rapport van Reuters maakt Shein door wat wij in de branche een ‘reality check-moment’ noemen. De deal is deze: Shein overweegt zijn debuut te maken op de Londense beurs, maar er zit een addertje onder het gras. Ongelooflijk, hun huidige waardering van $ 50 miljard is ongeveer een kwart lager dan hun […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Artikel lezen
Google’s AI-investeringsplan van $ 75 miljard voor 2025
2 min. lezen

Google’s AI-investeringsplan van $ 75 miljard voor 2025

In een verklaring van CEO Sundar Pichai over de publicatie van de resultaten van Alphabet over Q4 2024 zei het bedrijf dat het van plan is om in 2025 ongeveer 75 miljard dollar aan kapitaaluitgaven uit te geven. Dit is een aanzienlijke stijging ten opzichte van de 32,3 miljard dollar die in 2023 werd uitgegeven […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Artikel lezen
Video op LinkedIn krijgt steeds meer bekendheid
4 min. lezen

Video op LinkedIn krijgt steeds meer bekendheid

Video-inhoud trekt de aandacht, we zien dit op vrijwel alle platforms. Reels domineren op Instagram, Facebook staat vol met video’s en zelfs YouTube, dat is gebouwd op video’s, heeft zijn Shorts. En tot slot komen we ze tegen in e-commerce bij het presenteren van producten. Het zakelijke netwerk LinkedIn meldde dat het aantal videokijkers jaar […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikel lezen
Bridge Now

Laatste nieuws NU

10+ ongelezen

10+