1 min. lezen

Wat is CPI?

CPI, kosten per vertoning. Deze term wordt geassocieerd met online verkeer en internetreclame.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie

CPI, kosten per vertoning. Deze term wordt geassocieerd met online verkeer en internetreclame. Het verwijst naar de prijs die een adverteerder betaalt voor elke vertoning van zijn advertentie aan een internetgebruiker. Een vergelijkbare term die verband houdt met kosten per vertoning is CPM, kosten per mille, wat de kosten per duizend vertoningen zijn. Deze termen worden gebruikt om de effectiviteit en winstgevendheid van online advertenties te bepalen. Reclame in andere media, zoals radio of televisie, wordt op een vergelijkbare manier betaald. Reclame wordt verkocht op basis van een schatting van het aantal kijkers of luisteraars.

 

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
Hoe Mobile Commerce Community Marketing zorgt voor een hogere ROI dan traditionele kanalen
5 min. lezen

Hoe Mobile Commerce Community Marketing zorgt voor een hogere ROI dan traditionele kanalen

Mobiele applicaties beleven een van hun meest stabiele en tegelijkertijd meest winstgevende jaren. Na de pandemische hausse en de daaropvolgende correctie is de markt gestabiliseerd. Uit de cijfers blijkt dat de aandacht en het geld van gebruikers zich meer dan ooit tevoren op mobiel concentreren, waardoor mobile commerce community marketing de belangrijkste onderscheidende factor is […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikel lezen
Hoewel de budgetten voor B2B-advertenties groeien, worstelen marketeers nog steeds met efficiëntie
4 min. lezen

Hoewel de budgetten voor B2B-advertenties groeien, worstelen marketeers nog steeds met efficiëntie

Bedrijven geven meer uit aan reclame, maar de resultaten blijven vaak achter. Groeiende digitale advertentiebudgetten alleen zijn niet genoeg. Aankoopbeslissingen worden complexer, traditionele benaderingen werken niet meer en reclame schiet het doel voorbij. Een nieuw wereldwijd onderzoek laat zien waarom een rendement op de investering in B2B-marketing uitblijft. Laten we eens kijken wat marketeers eraan […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikel lezen
Bridge Now

Laatste nieuws NU

10+ ongelezen

10+