1 min. lezen

Banier

Banners zijn een populaire manier voor bedrijven om hun boodschap online te verspreiden. Ze zijn als een digitaal billboard dat op websites verschijnt, meestal langs de rand van het scherm.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie

Banners zijn een populaire manier voor bedrijven om hun boodschap online te verspreiden. Ze zijn als een digitaal billboard dat op websites verschijnt, meestal langs de rand van het scherm. En, laten we eerlijk zijn, ze zijn nog steeds een van de meest effectieve manieren voor bedrijven om hun doelgroep te bereiken. Uitgevers werken samen met deze adverteerders, die betalen om hun banners op hun sites weer te geven. De manier waarop het werkt, is dat u kunt betalen voor elke keer dat iemand uw banner ziet (bekend als CPM, of kosten per duizend vertoningen), of u kunt alleen betalen wanneer iemand er daadwerkelijk op klikt (dat wordt PPC of pay-per-click genoemd).

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
Amazon’s vierdaagse Prime-evenement verdubbelt Black Friday-verkopen in het VK
3 min. lezen

Amazon’s vierdaagse Prime-evenement verdubbelt Black Friday-verkopen in het VK

Amazon heeft zojuist bewezen dat zomerwinkelen de winterverkoop kan verslaan. Het allereerste vierdaagse Prime-evenement van de retailgigant (8-11 juli) genereerde £ 2,08 miljard aan online uitgaven in het VK – bijna het dubbele van wat Black Friday in 2024 trok. Uit de cijfers blijkt dat consumenten nog steeds hongerig zijn naar grote kortingen.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Shein verslaat Europa’s grootste modebedrijven met 48% groei, terwijl Asos ten onder gaat
3 min. lezen

Shein verslaat Europa’s grootste modebedrijven met 48% groei, terwijl Asos ten onder gaat

Nieuwe gegevens tonen een enorme kloof in de Europese modedetailhandel. De omzet van Shein groeide met 31,6% op jaarbasis en bereikte alleen al in december 48%. Ondertussen bleven gevestigde merken als H&M vlak en crashte ASOS met 16,2%. De cijfers laten zien welke merken de strijd om Europese klanten aan het winnen zijn.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU