Banners zijn een populaire manier voor bedrijven om hun boodschap online te verspreiden. Ze zijn als een digitaal billboard dat op websites verschijnt, meestal langs de rand van het scherm. En, laten we eerlijk zijn, ze zijn nog steeds een van de meest effectieve manieren voor bedrijven om hun doelgroep te bereiken. Uitgevers werken samen met deze adverteerders, die betalen om hun banners op hun sites weer te geven. De manier waarop het werkt, is dat u kunt betalen voor elke keer dat iemand uw banner ziet (bekend als CPM, of kosten per duizend vertoningen), of u kunt alleen betalen wanneer iemand er daadwerkelijk op klikt (dat wordt PPC of pay-per-click genoemd).
Amazon’s vierdaagse Prime-evenement verdubbelt Black Friday-verkopen in het VK
Amazon heeft zojuist bewezen dat zomerwinkelen de winterverkoop kan verslaan. Het allereerste vierdaagse Prime-evenement van de retailgigant (8-11 juli) genereerde £ 2,08 miljard aan online uitgaven in het VK – bijna het dubbele van wat Black Friday in 2024 trok. Uit de cijfers blijkt dat consumenten nog steeds hongerig zijn naar grote kortingen.