Bij groeimarketing houdt acquisitie in dat nieuwe gebruikers of klanten vanuit verschillende bronnen naar een website of mobiele app worden gebracht. In het AARRR-paradigma is het de eerste “A” die uitlegt hoe consumenten kunnen worden gelokaliseerd en uiteindelijk in klanten kunnen worden omgezet. Marketinginitiatieven worden bereikt met behulp van betaalde, niet-betaalde of beide benaderingen, afhankelijk van het bedrijfsdoel. Acquisitiemarketing, ook wel lead-acquisitie marketing genoemd, is een vorm van marketing die zich met name richt op consumenten die op de hoogte zijn van uw product/dienst en bezig zijn met het nemen van een aankoopbeslissing.
Meta lanceert Threads Creator Hub
Meta’s nieuwe Threads creator hub biedt fundamentele begeleiding bij het starten en vergroten van je aanwezigheid op het platform. Hoewel het fundamentele richtlijnen biedt voor het instellen van accounts en het aanpassen van feeds via Instagram-integratie, mist de bron gedetailleerde, op gegevens gebaseerde inzichten. De hub bevat opmerkingen over onderwerptags (aangezien hashtags niet beschikbaar zijn), […]