2 min. lezen

Meta denkt al aan Kerstmis. Het heeft een gids uitgebracht om campagnes een vliegende start te geven

Het geluk is de voorbereide gunstig gezind! Meta heeft de voorbereiding niet onderschat en heeft een gids gemaakt met tips voor effectievere campagnes.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie
Meta denkt al aan Kerstmis. Het heeft een gids uitgebracht om campagnes een vliegende start te geven
Bron: Depositphotos

In negentien pagina’s worden 4 stappen besproken die ideaal zijn om nu te beginnen: plannen, experimenteren, promoten en onderhouden. Automatisering en AI-innovaties kregen ook veel ruimte voor presentaties, zoals het wijzigen van achtergronden op productfoto’s, automatische aanpassing van de grootte of hulp bij bijschriften.

Deze beknopte, duidelijke en duidelijke brochure zal vooral worden gewaardeerd door kleine en middelgrote bedrijven die niet helemaal bekend zijn met het platform en niet weten wat ze kunnen verwachten van alle opties die het biedt.

De volledige gids is gratis beschikbaar en zelfs zonder dat u persoonlijke informatie hoeft te verstrekken.

Volgens Meta is het de moeite waard om geld uit te geven aan hun platforms

Volgens de enquête vertrouwen mensen op sociale netwerken. Ze vinden het leuk om te ontdekken en geïnspireerd te raken bij het kopen van producten en diensten, en ze denken eerder dan ooit aan geschenken.

Source: Meta

Het onderzoek in opdracht van Meta werd uitgevoerd door YouGov. De online enquête werd uitgevoerd onder een steekproef van 17.906 volwassenen uit 14 landen (Australië, Brazilië, Canada, Frankrijk, Duitsland, Indonesië, Japan, Mexico, Zuid-Korea, Zweden, Thailand, Verenigd Koninkrijk, VS, Vietnam).

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
Shein verslaat Europa’s grootste modebedrijven met 48% groei, terwijl Asos ten onder gaat
3 min. lezen

Shein verslaat Europa’s grootste modebedrijven met 48% groei, terwijl Asos ten onder gaat

Nieuwe gegevens tonen een enorme kloof in de Europese modedetailhandel. De omzet van Shein groeide met 31,6% op jaarbasis en bereikte alleen al in december 48%. Ondertussen bleven gevestigde merken als H&M vlak en crashte ASOS met 16,2%. De cijfers laten zien welke merken de strijd om Europese klanten aan het winnen zijn.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU richt zich op goedkope online-import: nieuwe regels gelden voor 12 miljoen dagpakketten
3 min. lezen

EU richt zich op goedkope online-import: nieuwe regels gelden voor 12 miljoen dagpakketten

Elke dag stromen 12 miljoen kleine pakketjes Europa binnen vanuit online winkels van buiten de EU. De meeste worden opzettelijk ondergewaardeerd om belastingen te ontwijken, en veel bevatten onveilige producten. Nu wil het Europees Parlement het spel veranderen met nieuwe regels die de manier waarop we online winkelen kunnen veranderen.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Dag E-commerce? 70% zal tegen 2030 op TikTok winkelen
3 min. lezen

Dag E-commerce? 70% zal tegen 2030 op TikTok winkelen

De cijfers zijn onthutsend. Uit een nieuw onderzoek onder 24.000 shoppers wereldwijd blijkt dat 70% verwacht tegen 2030 het grootste deel van hun boodschappen op sociale media te doen. Dat betekent dat de e-commercesites in Amazon-stijl die tegenwoordig domineren, binnen vijf jaar relikwieën kunnen worden. De revolutie van social shopping komt er niet – hij […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU