2 min. lezen

Digitale portemonnees groeien in Duitsland

Nu meer dan de helft van de consumenten digitale portemonnees gebruikt voor online aankopen, blijkt uit een recent onderzoek dat ze in Duitsland behoorlijk populair worden.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie
Digitale portemonnees groeien in Duitsland
Bron: Depositphotos

Verrassend genoeg lopen op verschillende gebieden oudere generaties voorop; babyboomers en senioren maken vaker dan Generatie Z-leden gebruik van betalingsgateways door digitale portemonnees voor e-commerce.

Toch gaan de mogelijkheden van digitale portemonnees veel verder dan eenvoudige betalingen en overschrijvingen. De alomtegenwoordigheid van mobiele telefoons biedt een speciale kans voor deze tools om een natuurlijk onderdeel van het dagelijks leven te worden.

Het onderzoek van PYMNTS Intelligence, uitgevoerd in samenwerking met Google Wallet , verduidelijkt dit veranderende terrein. Op basis van een enquête onder 2.302 Duitse consumenten die eerder dit jaar werd gehouden, biedt hun paper, “Digital Wallets Beyond Financial Transactions: Germany Edition”, observaties .

Percentage consumenten in Duitsland dat het afgelopen jaar hun digitaal opgeslagen inloggegevens heeft gebruikt om toegang te krijgen tot evenementen of diensten, per generatie

Digital wallets to enter events or services Share of consumers in Germany who have used their digitally stored credentials to access events or services in the past year, by generation

Source: PYMNTS Intelligence

Belangrijke conclusies van het onderzoek zijn:

1. Nieuwe toepassingsgebieden in de reis- en transportindustrie.

2. Mogelijke gemakken, vooral voor mobiele gebruikers.

3. Hoge mate van tevredenheid onder consumenten die digitale portemonnees hebben gebruikt voor het presenteren van inloggegevens of identiteitsvalidatie.

4. Gevarieerde acceptatiepercentages van generaties met enkele verrassende trends.

Volgens het rapport is de Duitse markt klaar voor de komende fase van de ontwikkeling van digitale portemonnees. De mogelijkheid voor brede acceptatie neemt toe naarmate consumenten zich meer op hun gemak voelen bij het gebruik van deze tools voor verschillende taken, van het weergeven van ID’s tot toegang tot evenementen.

Het volledige onderzoek biedt grondige informatie voor een nader onderzoek naar hoe Duitsers digitale portemonnees gebruiken en wat de toekomst in petto zou kunnen hebben. In deze snel veranderende digitale omgeving onderzoekt het huidige gebruikstrends, generatieverschillen en mogelijke ontwikkelingsgebieden, waardoor bedrijven en consumenten beide nuttige informatie krijgen.

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
Google Demand Gen Targeting: nieuwe leeftijds- en geslachtsopties
2 min. lezen

Google Demand Gen Targeting: nieuwe leeftijds- en geslachtsopties

Google heeft zijn Demand Gen-targetingmogelijkheden verbeterd met een belangrijke update. De nieuwe targetingfuncties van Google Demand Gen bevatten nu geoptimaliseerde opties voor specifieke leeftijdsgroepen en geslachten. Deze vooruitgang in Google Demand Gen-targeting geeft adverteerders nauwkeurigere controle over hun publiek, waardoor ze effectiever kunnen targeten op specifieke demografische segmenten. Deze verbeteringen zijn cruciaal voor bedrijven die […]

Artikel lezen
De nieuwe verkoperstools van Google vergroten de ondersteuning voor het piekverkoopseizoen
3 min. lezen

De nieuwe verkoperstools van Google vergroten de ondersteuning voor het piekverkoopseizoen

Black Friday en Kerstmis staan voor de deur. Met het naderende winkelseizoen rolt Google verschillende belangrijke updates uit die zijn ontworpen om het succes te maximaliseren. De nieuwe verkoperstools van Google in Google Merchant Center en Google Ads zijn ontworpen om verkopers actuele informatie te bieden, de automatisering te verbeteren en marketingstrategieën te optimaliseren.

Artikel lezen
Trends en strategieën voor winkelen tijdens de feestdagen voor 2024
3 min. lezen

Trends en strategieën voor winkelen tijdens de feestdagen voor 2024

Nu we het vakantieseizoen van 2024 naderen, blijkt uit een recent onderzoek van Acceleration Partners dat retailers en marketeers zich bewust moeten zijn van verschillende belangrijke verschuivingen in het winkellandschap. Het begrijpen van deze veranderingen en het implementeren van gerichte trends en strategieën voor kerstinkopen voor 2024 zal van cruciaal belang zijn voor bedrijven die […]

Artikel lezen
Bridge Now

Laatste nieuws NU

10+ ongelezen

10+