2 min. lezen

Adobe Express met TikTok Symphony vereenvoudigt het maken van boeiende inhoud

Je kent het wel: virale video's met aanstekelijke muziek worden zo populair in de samenleving dat het nummer overal begint te verschijnen. Een recent voorbeeld is Pedro, dat zijn weg vond van TikTok naar de radio.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie
Adobe Express met TikTok Symphony vereenvoudigt het maken van boeiende inhoud
Bron: TikTok

Adobe Express is een programma voor het bewerken van foto’s en video’s. Het wordt voornamelijk gebruikt om visuals voor sociale media te maken , omdat het onder andere de beeldkwaliteit kan verhogen, kleuren kan wijzigen en effecten kan toevoegen. De TikTok Symphony Assistant-add-on is nu opgenomen in het programma en biedt toegang tot meer dan een miljoen goedgekeurde nummers uit de commerciële muziekcatalogus van TikTok.

De Symphony Assistant-add-on geeft Adobe Express-klanten toegang tot de commerciële muziekbibliotheek (CML) van TikTok, waardoor het eenvoudig is om muziek in TikTok-films op te nemen. Deze verbinding biedt gebruikers een breed scala aan nummers en geluiden, waardoor het eenvoudig is om populaire muziek in TikTok-video op te nemen.

Beheerders van social media platformen geven hier de voorkeur aan:

Toegang tot een enorme muziekbibliotheek
Met meer dan een miljoen nummers van opkomende en gerenommeerde artiesten, kun je gemakkelijk het perfecte nummer kiezen om je TikTok-berichten te verbeteren.

Vereenvoudigde licentie
Hiermee kun je op een snelle en legale manier muziek in video’s gebruiken.

Geavanceerde creatieve tools
Naast muziek bevat de Symphony Assistant-add-on creatieve sjablonen, Adobe Stock-films en -foto’s en een aantal bewerkingstools.

TikTok-gids om aan de slag te gaan

Symphony Assistant biedt begeleiding bij best practices en tips voor succes op TikTok. Gebruikers kunnen trending muziek en creatieve trends ontdekken die relevant zijn voor hun regio of markt, wat hen kan helpen boeiende en relevante inhoud te creëren.

Onderzoek en inzichten

De wizard analyseert de meest succesvolle advertenties en hashtags. Dit kan je helpen bij het optimaliseren van je contentstrategie. De eerder genoemde Pedro zou bijvoorbeeld waarschijnlijk in de aanbevelingen voorkomen.

Creatieve inspiratie

Deze functie kan helpen bij het genereren van inhoudsideeën op basis van huidige trends om creatieve blokkades te overwinnen.

De stap markeert ook de officiële erkenning van Adobe als de creatieve partner van TikTok, waardoor de samenwerking tussen TikTok en Adobe wordt versterkt om makers robuuste tools voor het maken van inhoud te bieden.

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
YouTube Shorts-updates Weergavetelsysteem voor makers van inhoud
2 min. lezen

YouTube Shorts-updates Weergavetelsysteem voor makers van inhoud

YouTube heeft een grote verandering onthuld in de manier waarop weergaven worden geteld op zijn korte videoplatform, YouTube Shorts, wat een grote update is voor makers van inhoud. Tech Crunch meldt dat het doel van de YouTube Shorts-update is om producenten van inhoud nauwkeurigere informatie te geven over de prestaties en het bereik van hun […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Artikel lezen
Meta introduceert nieuwe tools voor e-commerce: omnichannel-advertenties, AI en nieuwe plaatsingen
3 min. lezen

Meta introduceert nieuwe tools voor e-commerce: omnichannel-advertenties, AI en nieuwe plaatsingen

Meta introduceert nieuwe tools en verbeteringen in zijn advertentietools die gericht zijn op het ondersteunen van retail- en e-commercebedrijven. Het bedrijf blijft investeren in AI-modellen en breidt de opties voor adverteerders uit om de verkoopresultaten zowel online als in fysieke winkels te maximaliseren.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Artikel lezen
Bridge Now

Laatste nieuws NU

10+ ongelezen

10+